Інколи нас запитують, чому потрібно вносити передоплату, якщо ви маєте намір забрати товар на Новій пошті. Шановні клієнти, ми беремо передоплату за орієнтовну вартість пересилання товару в обидві сторони, тобто за доставку – 20% від суми замовлення. Для малих відправок ця сума може здаватися великою, але для крупних габаритних меблів іноді цього навіть не вистачає, щоб покрити витрати на доставку в обидві сторони. Це особливо актуально в тому випадку, якщо клієнт не приходить за своїм товаром.

Якщо я вношу передоплату, переплачую за товар?

Якщо ви забираєте товар на Новій пошті, від суми віднімається передоплата. Тобто, ви не переплачуєте, і про передоплату ніхто не забуває. По факту, на пошті ви сплачуєте початкову суму товару.

Зверніть увагу, якщо ви скористалися послугою післяплати, перевізник включає у вартість доставки комісію 2% за обробку платежу, яку оплачує отримувач.

Якщо ви не бажаєте платити комісію за пересилання грошей, ви завжди можете повністю сплатити за товар перед відправкою, а на пошті оплатити лише за доставку. Тобто передоплата береться як гарантія того, що ви заберете товар на пошті, і ця сума віднімається від фінальної, таким чином, ви не переплачуєте.

Наприклад:

Ви замовили тумбу під телевізор за 6700 грн. Сума передоплати становитиме 1340 грн.

Після отримання передоплати, ми надсилаємо ваше замовлення.

На пошті ви оплачуєте:

  • вартість обришитування та доставки до вашого міста
  • 6700 грн за тумбу під телевізор (6700 - 1340 грн передоплати) = 5360 грн
  • 2% комісії за пересилання грошей

У разі, якщо ви не захотіли використовувати післяплату, а відразу оплатили товар, на пошті ви оплачуєте тільки вартість доставки.

Якщо я купую у вас вперше і боюся вносити передоплату? Які я маю гарантії?

  • гарантами можуть виступати відгуки наших клієнтів на сайті, фото та відео звіти в нашому Інстаграмі;
  • можливість здійснювати оплату частинами від ПриватБанку і Монобанку є гарантом того, що ми працюємо офіційно і несемо відповідальність перед клієнтом. Перед підключенням до сервісу банк ретельно перевіряє магазин і укладається договір
  • після внесення передоплати ви отримуєте електронний чек як підтвердження оплати

Навіщо вносити передоплату для товарів під замовлення?

Варто враховувати, що ми також беремо передоплату, якщо ви замовляєте товар під замовлення. Ви робите замовлення на товар із іншої країни, і нам потрібна гарантія, що ви зацікавлені у покупці та заберете своє замовлення.

Адже буде задіяно багато процесів для того, щоб товар був забраний на виробництві у Польщі, пройшов митний контроль, прибув до України і був фінально відправлений до вас.

Якщо у вас залишилися питання чи сумніви, ми проконсультуємо вас з будь-якого з них.

+38 067 85-82-862 (viber)