Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Обмін товару (меблів) або повернення вартості проводиться, якщо:

  • він не використовувався, не був у збірці (монтажі);
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
  • неушкоджена упаковка.

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненню коштів) якщо:

  • товар виготовлявся під індивідуальне замовлення - в т.ч. в обраної тканини, в певних нестандартних розмірах, кольорах і т.д.
  • товар не є новим, тобто був зібраний;
  • при перевірці якості продукту були виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної упаковки).
  • У разі відмови від замовлення покупець оплачує вартість доставки в обидві сторони.

Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Терміни повернення і обміну Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок споживача. Умови повернення для товарів належної якості Повна сума замовлення повертається покупцеві на карту Приват Банку, при отриманні даного товару компанією, або пересилається накладним платижем Новою Поштою. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.