Ми завжди йдемо на зустріч і намагаємося зробити покупку максимально приємною.

Ви самі визначаєте зручний для Вас спосіб доставки при оформленні замовлення.

Після оформлення замовлення ми обов'язково зв'яжемося з Вами для підтвердження або уточнення деталей замовлення.

Важливо!

Обов'язково перевіряйте товар (посилку) при отриманні! Звертайте увагу на цілісність упаковки та самого товару. Кількість позицій і відповідність до Замовлення.

Способи оплати:

  • Оплата карткою Visa або MasterCard з будь-якого банку України
  • Готівкою кур'єру при отриманні (адресна доставка)
  • Оплата при отриманні. Комісія за накладений платіж згідно з тарифами перевізника
  • Оплата частинами від Приват Банк та monobank | Universal Bank

*Надавач послуг: АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» ліцензія НБУ No92 від 10.10.2011, номер у держреєстрі банків No 226.

Інформація про істотні характеристики продукту та попередження розміщені на сайті продукту chast.monobank.ua

Ми використовуємо тільки перевірені і захищені способи оплати, яким довірилися мільйони українців. При виникненні труднощів c оплатою, зв'яжіться з нами.

  • ЗАВДАТОК 20% - всі меблі, які поставляються з Польщі та на меблі українського виробництва. Залишок суми 80% покупець оплачує при отриманні товару в своєму місті (для чого потрібна передоплата?)

Доставка по Україні

  • Перевізником Нова Пошта (за тарифами перевізника)
  • Самовивіз зі складу (Червоноград, Львівська обл.)
  • Кур'єрська доставка до дому (за тарифами перевізника)

Доставка по Україні здійснюється кур'єрською службою доставки - Нова Пошта з послугою обрешетування за тарифами перевізника. Для оформлення замовлення Вам необхідно зробити покупку через сайт або зателефонувати нам.

Важливо !!! При отриманні товару на відділенні Нової Пошти ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте наявність товару згідно замовлення та його цілісність (особливо скляні фасади, дзеркала). Всі замовлення (посилки) страхуються, і перевізник несе повну відповідальність за цілісність і доставку посилки (товару) до Вас неушкодженим!

У разі пошкодження товару або неповної комплектації - складається акт (претензія) в присутності співробітника Нової Пошти. А також повідомляєте нам про те, що трапилося. У разі виявлення дефекту або недокомплектацію замовлення - пізніше, перевізник може відмовити в компенсації.

Якщо Нова Пошта пошкоджує товар при доставці, ви складаєте акт відмови та робите фотографії пошкодження. З нашого боку ми самі розбираємося з Новою Поштою, вам відправляється новий товар або повертається завдаток.