Ваше замовлення та його доставка:

Відразу після того, як ми відправимо ваше замовлення, вам надійде повідомлення з унікальним кодом відстеження. З цим кодом ви зможете слідкувати за маршрутом вашої посилки через сайт Нової Пошти. Зазвичай доставка по території України займає від 1 до 3 днів.

Методи оплати, які ми приймаємо:

  • Електронні перекази через Приват24 та Monobank
  • Платіжні плани через Приват24 та Monobank
  • Оплата за допомогою банківських карток VISA і MasterCard
  • Безготівкова оплата в банківському відділенні згідно з рахунком-фактурою
  • Оплата через платіжні термінали

Як перевірити статус доставки вашого замовлення?

Для того щоб відстежити замовлення, вам потрібно ввести наданий номер ТТН на сайті Нової Пошти за наступним посиланням: https://tracking.novaposhta.ua/#/uk

Перевірка товару перед відправкою та його отримання:

Ми забезпечуємо доставку товарів в заводській захищеній упаковці. Перевіряємо упаковку на наявність будь-яких зовнішніх пошкоджень перед відправкою. При отриманні, зверніть увагу на стан картону, і у разі виявлення пошкоджень, просимо вас відкрити пакунок при працівнику поштового відділення. Якщо товар усередині пошкоджений, потрібно скласти акт про пошкодження і ви матимете право відмовитися від посилки. Далі ми розв’язуємо цю ситуацію, а Вам відсилаємо новий товар.

Кількість місць для отримання:

У наданому вам ТТН буде зазначено точну кількість місць, яка вам допоможе орієнтуватися при отриманні. Іноді можливі невеликі затримки або недорозуміння з "Новою поштою" щодо великогабаритних вантажів, тому ми рекомендуємо звертати увагу на цю інформацію.

Повернення товару:

Детальніше про умови повернення ви можете дізнатися, відвідавши наш сайт за посиланням: https://artos.in.ua/obmen-i-vozvrat/