1. Як перевірити статус доставки вашого замовлення?

    • Щоб відстежити замовлення, вам потрібно ввести наданий номер ТТН на сайті Нової Пошти за наступним посиланням: https://tracking.novaposhta.ua/#/uk.
  2. Які терміни виготовлення товару під замовлення?

    • Терміни виготовлення товарів під замовлення можуть варіюватися залежно від конкретного продукту. Зазвичай це займає від 2 до 6 тижнів. Більш детальну інформацію можна отримати на сторінці товару або звернувшись до служби підтримки клієнтів.
  3. Як я можу відстежити стан мого замовлення в процесі виготовлення?

    • Ви можете відстежувати стан вашого замовлення через ваш особистий кабінет на нашому сайті або звернувшись до служби підтримки клієнтів.
  4. Чи можу я змінити адресу доставки після оформлення замовлення?

    • Так, ви можете змінити адресу доставки, звернувшись до нашої служби підтримки клієнтів протягом 24 годин після оформлення замовлення. Після цього терміну зміни адреси можуть бути ускладнені.
  5. Методи оплати, які ми приймаємо:

    • Електронні перекази через Приват24 та Monobank
    • Оплата частинами через Приват24 та Monobank
    • Оплата за допомогою банківських карток VISA і MasterCard
    • Безготівкова оплата в банківському відділенні згідно з рахунком-фактурою
    • Оплата через платіжні термінали
  6. Чи можу я скасувати замовлення до його відправки?

    • Так, ви можете скасувати замовлення до його відправки, звернувшись до нашої служби підтримки клієнтів. Якщо ваше замовлення вже було відправлене, ви зможете відмовитися від нього при отриманні.
  7. Чи можу я відмовитися від товару після його отримання?

    • Ви можете відмовитися від товару протягом 14 днів з моменту отримання, якщо він не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд. Для цього зверніться до нашої служби підтримки клієнтів і дотримуйтесь інструкцій щодо повернення.
  8. Якщо я вношу передоплату, переплачую за товар?

    • Якщо ви забираєте товар на Новій пошті, від суми віднімається передоплата. Тобто, ви не переплачуєте, і про передоплату ніхто не забуває. По факту, на пошті ви сплачуєте початкову суму товару.
  9. Якщо я купую у вас вперше і хвилююсь вносити передоплату? Які я маю гарантії?

    • Гарантами можуть виступати відгуки наших клієнтів на сайті, фото та відеозаписи в нашому Інстаграмі.
    • Можливість здійснювати оплату частинами від ПриватБанку і Монобанку є гарантом того, що ми працюємо офіційно і несемо відповідальність перед клієнтом. Перед підключенням до сервісу банк ретельно перевіряє магазин і укладає договір.
    • Після внесення передоплати ви отримуєте електронний чек як підтвердження оплати.
  10. Що робити, якщо товар виявився дефектним?

    • Якщо ви отримали дефектний товар, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів якнайшвидше. Ми організуємо повернення товару і відправимо вам новий або повернемо кошти.
  11. Перевірка товару перед відправкою та його отримання:

    • Ми забезпечуємо доставку товарів в заводській захищеній упаковці. Перевіряємо упаковку на наявність будь-яких зовнішніх пошкоджень перед відправкою. При отриманні зверніть увагу на стан картону, і у разі виявлення пошкоджень, просимо вас відкрити посилку при працівнику поштового відділення. Якщо товар усередині пошкоджений, потрібно скласти акт про пошкодження, і ви маєте право відмовитися від посилки. Далі ми розв’яжемо цю ситуацію, а вам відправимо новий товар.
  12. Кількість місць для отримання:

    • У наданому вам ТТН буде зазначено точну кількість місць, яка допоможе вам орієнтуватися при отриманні. Іноді можливі невеликі затримки або непорозуміння з "Новою поштою" щодо великогабаритних вантажів, тому ми рекомендуємо звертати увагу на цю інформацію.
  13. Повернення товару:

    • Докладніше про умови повернення ви можете дізнатися, відвідавши наш сайт за посиланням: https://artos.in.ua/obmen-i-vozvrat/.
  14. Чи можливий самовивіз товару з вашого складу?

    • Так, ми пропонуємо можливість самовивозу товару з нашого складу. Для цього під час оформлення замовлення виберіть відповідний спосіб доставки.
  15. Чи надаєте ви послуги збирання меблів?

    • Ми не надаємо послуги збирання меблів, але ви можете знайти спеціалістів, ввівши в Google запит "збирання меблів" і ваше місцезнаходження.
  16. Чи є у вас програма лояльності або знижки для постійних клієнтів?

    • Так, ми пропонуємо програму лояльності та регулярні знижки для наших постійних клієнтів. Деталі можна знайти на нашому сайті або звернувшись до служби підтримки клієнтів.