Інколи нас запитують, чому потрібно вносити передоплату, якщо ви маєте намір забрати товар на Новій пошті. Шановні клієнти, ми беремо передоплату за орієнтовну вартість пересилання товару в обидві сторони, тобто за доставку – 20% від суми замовлення. Для малих відправок ця сума може здаватися великою, але для крупних габаритних меблів іноді цього навіть не вистачає, щоб покрити витрати на доставку в обидві сторони. Це особливо актуально в тому випадку, якщо клієнт не приходить за своїм товаром.
Чи переплачую я за товар, вносячи передоплату?
Ні, ви не переплачуєте. Якщо товар надходить на відділення Нової Пошти, передоплата віднімається від загальної вартості.
Ось як це працює:
- Ви робите передоплату (наприклад, 1340 грн за товар вартістю 6700 грн).
- Ми надсилаємо ваше замовлення.
- На Новій Пошті ви оплачуєте:
- Вартість доставки і обришитування.
- Залишок вартості товару (6700 - 1340 = 5360 грн).
- Комісію перевізника за переказ коштів (2%).
Це гарантує отримання товару без переплат.
Якщо я купую у вас вперше і хвилююсь вносити передоплату? Які я маю гарантії?
- гарантами можуть виступати відгуки наших клієнтів на сайті, фото та відео звіти в нашому Інстаграмі
- можливість здійснювати оплату частинами від ПриватБанку і Монобанку є гарантом того, що ми працюємо офіційно і несемо відповідальність перед клієнтом. Перед підключенням до сервісу банк ретельно перевіряє магазин і укладається договір
- після внесення передоплати ви отримуєте електронний чек як підтвердження оплати
Навіщо вносити передоплату для товарів під замовлення?
Варто враховувати, що ми також беремо передоплату, якщо ви замовляєте товар під замовлення. Ви робите замовлення на товар із іншої країни, і нам потрібна гарантія, що ви зацікавлені у покупці та заберете своє замовлення.
Адже буде задіяно багато процесів для того, щоб товар був забраний на виробництві у Польщі, пройшов митний контроль, прибув до України і був фінально відправлений до вас.
Якщо у вас залишилися питання чи сумніви, ми проконсультуємо вас з будь-якого з них.